Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Жовнір А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Фоломєєв М. А. Оцінка рівня впровадження електронного навчання в українських ВНЗ шляхом аналізу їх веб-ресурсів: теоретичні аспекти соціологічного аналізу [Електронний ресурс] / М. А. Фоломєєв, К. Г. Яцура, В. І. Крижанівська, А. О. Жовнір, Д. М. Тремполець // Український соціум. - 2017. - № 2. - С. 45-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usoc_2017_2_6 Проаналізовано готовність українських ВНЗ до впровадження дистанційного навчання. Виокремлено критерії класифікації ВНЗ України за рівнем впровадження електронного навчання та компоненти, що свідчать про готовність/неготовність ВНЗ до впровадження електронного навчання. Доведено затребуваність інституційного закріплення нововведень як системного, регламентованого, контрольованого та унормованого використання ІКТ, платформ та систем електронного навчання й організації їх контролю.
| 2. |
Фоломєєв М. А. Особливості включеності вищої школи України до системи електронного навчання [Електронний ресурс] / М. А. Фоломєєв, К. Г. Яцура, В. І. Крижанівська, А. О. Жовнір, Д. М. Тремполець // Грані. - 2017. - Т. 20, № 7. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2017_20_7_11
| 3. |
Жовнір А. О. Упровадження медіаосвіти та формування медіакомпетентності як ключові фактори забезпечення інформаційної безпеки громадянина та держави [Електронний ресурс] / А. О. Жовнір // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. - 2017. - Вип. 73. - С. 178-193. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stapttp_2017_73_20
| 4. |
Жовнір А. О. Забезпечення інформаційної безпеки в умовах становлення та розвитку електронної освіти [Електронний ресурс] / А. О. Жовнір // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право. - 2017. - № 1-2. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_soc_2017_1-2_21 Розглянуто ключові передумови та фактори актуалізації ідеї забезпечення інформаційної безпеки в контексті інституту освіти. Представлені теоретико-методологічні підходи до визначення та інтерпретації поняття інформаційної безпеки. Визначено ролі медіаосвіти та цифрової компетентності як ключових механізмів забезпечення інформаційної безпеки за умов електронного навчання.
| 5. |
Жовнір А. Електронізація соціальних комунікацій у сучасному українському суспільстві: мережеві підходи [Електронний ресурс] / А. Жовнір // Соціологічні студії. - 2019. - № 1. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2019_1_7 Висвітлено ключові зміни, які торкнулися системи соціальних комунікацій у сучасному українському суспільстві. Наголошено на популяризації глобальних тенденцій інформатизації, віртуалізації та технологізації комунікативного простору. Розглянуто головні наслідки, які сьогодні ми можемо спостерігати у звіязку з поширенням й активним упровадженням інформаційно-комунікативних технологій у повсякденність: питання інтеграції, поляризації, маніпуляції тощо. Представлено мережеву концепцію Н. Крістакіс, який пропонує розглядати сучасне суспільство та комунікативні процеси як соціальну мережу, яка існує та функціонує за допомогою певних законів. Його підхід може бути цікавим із погляду теоретизування сучасної системи соціальних інтеракцій. Американський дослідник аналізує форми, умови, наслідки організації соціальних взаємодій і зв'язків, наводить приклади формування та характеристики сучасних соціальних мереж. Наведено потенційні ризики й загрози, які зумовлені стрімкими темпами технологічного розвитку та повсюдної інформатизації.
| 6. |
Жовнір А. Протиріччя розвитку електронної освіти в освітньо-комунікативному просторі сучасного суспільства [Електронний ресурс] / А. Жовнір // Соціологічні студії. - 2020. - № 1. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2020_1_7 Висвітлено протиріччя та ускладненості розвитку електронної освіти в сучасному освітньо-комунікативному просторі. Представлено розгляд електронної освіти як нової освітньої парадигми XXI ст. Мета роботи - огляд та висвітлення ключових форм, завдань, переваг і недоліків електронної освіти як освітньо-комунікативного простору. На основі аналізу наукової літератури запропоновано класифікації й типології електронної освіти за різними критеріями: за ступенем залучення навчальної діяльності до електронного освітнього середовища, за критерієм часу та інституційної регламентації. Наведено функції електронної освіти як соціального інституту, переваги й недоліки цієї освітньої моделі. Неоднозначність оцінок та невизначеність думок стосовно електронної освіти приводить до висновку про, з одного боку, відносну новизну цього феномену в українському освітньому просторі, а з іншого - значні перспективи подальших досліджень і необхідність системного та комплексного вивчення.
| 7. |
Жовнір А. О. Філософські засади трансформаційних процесів у контексті сучасної системи освіти: онтологічний вимір [Електронний ресурс] / А. О. Жовнір // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2018. - Вип. 21. - С. 30-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2018_21_10
|
|
|